Hieronder vind je de veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet en neem contact met ons op.
Producten
Qua onderhoud raad ik aan om de mand/het bed (wekelijks) te stofzuigen. Daarnaast kun je ook makkelijk met je hand, met een beetje druk over de wol gaan, dan gaan de haren er ook makkelijk vanaf.
Mocht je hem toch willen wassen, doe dit dan bij voorkeur met de hand en laat hem drogen aan de lucht. Wassen in de wasmachine kan ook op een wolwasprogramma op 30 graden. En ook dan laten drogen aan de lucht, niet in de droger.
Het houten label kan ook gewassen worden omdat de tekst gegraveerd is.
Ja! Alle producten worden door ons mét liefde en plezier ontworpen en met de hand gemaakt!
De bandana’s zijn verkrijgbaar in 3 verschillende maten. Meet hiervoor de nekomtrek van je kat. Zorg ervoor dat je niet te strak meet. Twijfel je een beetje tussen 2 maten? Kies dan voor de grootste maat.
S 20 – 24 cm (nekomtrek)
M 25 – 29 cm (nekomtrek)
L 30 – 34 cm (nekomtrek)
Staat jouw maat er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden!
Ja! De bow tie wordt geleverd in één maat en past altijd. Er wordt een satijnen lint meegeleverd dat lang genoeg is zodat het iedere kat past. Mocht het lint te lang zijn, dan kun je het eventueel ook korter knippen.
Dit is erg afhankelijk van de grootte en de wensen van de kat. Hieronder staat een richtlijn waar je naar kunt kijken.
S 34/36 cm Voor kittens of kleine volwassen katten
M 38/40 cm Voor volwassen katten of kittens die graag meer ruimte hebben
L 42/44 cm Voor grote volwassen katten of voor volwassen katten die graag meer ruimte hebben
XL 46/48 cm Voor grote volwassen katten die graag wat meer ruimte hebben
Zou je graag nog wat meer informatie willen of nog wat willen vragen? Neem gerust contact met ons op!
Het is natuurlijk mogelijk dat je kat niet (meteen) in de mand gaat liggen. Een kat blijft natuurlijk een eigenwijs beestje 🙂 Geef de kat daarom de tijd om aan de mand te wennen, dit kan soms best wel even duren.
Je kunt ook eens proberen om er een kleedje in te leggen met een voor de kat herkenbare geur. Ook kun je de mand eens op een andere plek zetten. De meeste katten liggen bijvoorbeeld niet graag op de grond, maar zoeken liever een plekje hogerop.
Superleuk dat je een kijkje neemt in onze winkel! Alle producten kun je vinden op de pagina ‘shop‘.
Heb je een product gezien dat je wilt bestellen? Kies dan bij het betreffende product, indien van toepassing, de maat en/of kleur en klik vervolgens op ‘Toevoegen aan winkelmand’. Het product wordt automatisch toegevoegd aan je winkelmand. Door rechtsboven op het winkelwagenicoon te klikken, kun je je winkelmand bekijken en eventueel aantallen wijzigen en/of producten verwijderen.
Vergeet niet je eventuele kortingscode in te vullen!
Alles gevonden en helemaal klaar? Klik dan op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Vul hier je gegevens in en kies je verzend- en betaalmethode. Klik op ‘Bestelling plaatsen’. Dan ontvangen wij een melding van je bestelling en gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag!
Om te betalen bij Studio Nora kun je gebruiken maken van iDEAL of een directe bankoverschrijving.
Kies je voor een directe bankoverschrijving? Maak het totaalbedrag dan over naar: Studio Nora – NL02 RABO 0377 3426 29 (BIC RABONL2U) onder vermelding van je bestelnummer.
Na ontvangst van je betaling, gaan we snel mogelijk met je bestelling aan de slag!
Oh, wat vervelend! Ondanks dat we ons uiterste best doen voor iedere bestelling, kan er wel eens iets anders gaan dan de bedoeling. Neem hiervoor contact met ons op door een mail te sturen naar info@bystudionora.nl. Dan kijken we samen naar een oplossing.
Al onze producten zijn handgemaakt, hierdoor kunnen we de meeste producten niet binnen een dag versturen.
Zodra we je bestelling & betaling hebben ontvangen, gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Mochten we het product op voorraad hebben, dan wordt deze na ontvangst van de betaling direct verzonden. De gemiddelde productietijd is:
Bandana’s & bow ties – 1 tot 3 dagen
Bedden & manden – 1 tot 2 weken
Daarna zal je bestelling zo snel mogelijk worden verzonden.
Voor de verzendkosten zijn er verschillende opties, afhankelijk van de gekozen producten en het afleveradres. Tijdens het afrekenen worden de mogelijke opties weergegeven.
Nederland
Brievenbuspakket (excl. track & trace) € 2,95
Brievenbuspakket (incl. track & trace) € 3,95
Pakket (incl. track & trace) € 5,95
België
Brievenbuspakket (excl. track & trace) € 4,65
Pakket tot 2 kg (incl. track & trace) € 9,75
Pakket tot 10 kg (incl. track & trace) €12,75
Duitsland
Brievenbuspakket (excl. track & trace) € 4,65
Pakket tot 2 kg (incl. track & trace) € 9,95
Pakket tot 10 kg (incl. track & trace) €18,95
Frankrijk
Brievenbuspakket (excl. track & trace) € 4,65
Pakket tot 2 kg (incl. track & trace) € 9,95
Pakket tot 10 kg (incl. track & trace) €18,95
Bestellingen worden verzonden met DHL of PostNL. Kies je voor een verzendoptie zonder track & trace, dan is je bestelling niet te volgen. Deze mogelijkheid is dan ook op eigen risico.
Je kunt je bestelling ook ophalen in Eindhoven (NL), dat is gratis.
Staat jouw land hier niet tussen? Neem dan contact met ons op voor de verzendkosten.
Jazeker! Tijdens het afrekenen kun je er ook voor kiezen om je bestelling op te halen in Eindhoven (NL). Wanneer de bestelling klaar is, zullen we hiervoor samen een afspraak maken.
Ja, dat kan! Momenteel is het mogelijk om – naast Nederland – te verzenden naar België, Duitsland & Frankrijk.
Staat jouw land hier niet tussen? Neem dan contact met ons op en vermeld in welk land je je pakketje wil ontvangen.
Geen probleem, dat kan. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Dan kunnen wij de bestelling annuleren.
Heb je al betaald? Het betaalde bedrag wordt dan natuurlijk teruggestort.
Zeker! Neem hiervoor contact met ons op en vermeld hierbij je bestelnummer.
Binnen 14 dagen na ontvangst kan je je producten retourneren. Voorwaarde is wel dat de producten in nieuwstaat én ongebruikt zijn. Producten die speciaal op maat gemaakt zijn kunnen niet worden geretourneerd. Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we het betaalde bedrag terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Heb je je bestelling geannuleerd of geretourneerd? Dan ontvang je natuurlijk je geld terug.
Heeft u gekozen voor iDeal? Op het moment dat wij bij Mollie (onze partner om de betalingen via iDeal veilig te laten verlopen) een verzoek doen tot terugbetaling, wordt dit door Mollie de eerstvolgende werkdag verwerkt. Afhankelijk van uw eigen bank, heeft u dit bedrag dezelfde dag op uw rekening.
Heeft u gekozen voor Directe bankoverschrijving? Dan storten wij het bedrag zo snel mogelijk terug op uw rekening.